torsdag 22 mars 2012

En trevlig helg väntar!

Hej på er!
På lördag ska jag bevittna den här mannen live på Conventum i Örebro - japp, Joakim Thåström! Jag är ett stort fan av både Ebba Grön, Imperiet och Thåström som soloartist, så det ska bli riktigt trevligt! Det ryktas även om grillpremiär hos goda vänner då det ska bli kanonväder och det är ju inte helt fel. Dessutom har jag bjudit hem mina kära gamla kollegor från Elektroskandia imorgon kväll, så helgen ser mycket lovande ut!:-) Ta hand om er! Kram Sofia

3 kommentarer:

  1. mycket skoj på g hos dig!
    rock 'n' roll!
    kram
    ingela

    SvaraRadera
  2. Låter som en kanonhelg!:)
    Här blir det en lugn, helt oplanerad helg och det ska bli sååå skönt. Ska försöka komma ikapp lite här hemma efter vår hallrenovering.
    Ta hand om dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Men vilken jättetrevlig helg du har framför dig. Härligt!

    SvaraRadera

Vad glad jag blir att just du skriver en liten kommentar, det värmer mitt ♥. Kram Sofia

Related Posts with Thumbnails